Karike.com je društvena mreža koja ti nudi priliku da komuniciraš sa svojim prijateljima, upoznaš nove ljude, saznaš šta drugi misle o tebi i postaneš zvezda! Za korišćenje sajta uloguj se ili registruj! Besplatno je...
blog

*MATURSKA EKSKURZIJA SE PAMTI WECHNO*

....................

*Ekskurzije djacke najlephsi su deo shkolowanja.Pamte se dugo I dugo nose u srcu.Nasha ekskurzija na kraju osmogodishnjeg shkolowanja pamtice se wechno.

*Doshao je taj dugo ochekivani 15.maj 2007.Shest sati ujutru,mi spremni kao da cemo negde na mesec dana,razdragani,nasmejani,nestrpljiwi….U autobusu swako nashao swog druga,ima i parova,ali cutimo,roditelji nam mashu i……KRECEMO!!!!1

*Ibarskom dolinom koja se kupa u jutarnjoj rosi,kroz zelene predele koji ostaju u ochima putujemo prema krajnjem odredistu-Lepenskom Wiru.Prolazimo Mrchajewce,zaronili bismo u Knicko jezero,kad bismo mogli swe cwetowe maslachka i majskih ruza preneli bismo u autobus.Od lepote dusha da te zaboli.

*U manastiru Manasija razocarenje-manastir nije otworen za posetioce,jer je u rekonstrukciji.Nije nam se dalo da zawirimo u chuwenu Resawsku shkolu.

*Uz korito kriwudave rechice Resawe,kroz zelene tunele bagrema i topola,stizemo u Resawsku pecinu.Ohcarali su nas stalaktiti I njena tajnowitost.

*Sreli smo josh nekoliko ekskurzija I mi,dewojchice,zacash zakljuchismo da bismo neke dechake poweli u nash autobus.

*Priroda,pashnjaci planine obrasle shumom,deluju nestwarno.Krecemo dalje prepuni utisaka.

*Rawanica-zaduzbina kneza Lazara.Iako je manastir u obnowi,uspeli smo da obidjemo chitaw manastirski kompleks.Pred nama kao da su oziwele lichnosti iz nashe slawne proshlosti.

*Kako se priblizawamo Zajecharu,u autobusu swe weci zagor:ko ce sa kim da spawa,jesu li sobe dwokrewetne ili wishekrewetne,padaju kombinacije.Usputno zadrzawanje na planini Rtnju I ruchak.Bash smo bili ogladneli.U hotel “Srbija” stigli smo oko 18h.Smestili smo se.Imali smo priliku da posetimo chuweni zajecharski washar,a na washaru-kao na washaru:ringishpil,igre za zabawu,razna roba,cenkanje…

*U 20h wechera u hotelu i jurish u sobe!Zachusmo “morawac” u hodniku,”op-cup’’,kako sitno razwezasmo…Dobro je,tako smo I hteli!

*Posle neprospawane noci obilazimo Gamzigrad,rimski grad iz IV weka.Prostor lepo uredjen kao turistichka atrkacija,struchni wodich nadahnuto pricha.Posle fotografisanja nastavljamo putowanje prema Djerdapu.Negotin nas je podsetio na Hajduk-Weljka Petrowica,na suwenire u starinskom ormaru sa Weljkovom cuwenom:”Glavu dajem,Krajinu ne dajem!”,na Stewana Mokranjca i rukoweti…..

*Kada je Dunaw pukao pred nashim ocima,ostadosmo bez daha!Hidrocentrala,preko se widi Rumunija,sa planine Miroch kao da doziwa wila Rawijojla sa kojom je,secate se,zuchne rasprawe imao Kraljevic Marko.Zelenilo i cwece na swe strane.Kratko zadrzawanje u Kladowu a zatim hotel “Lepenski wir” u Donjem Milanowcu.Odushewljenje je iskreno.

*Posle wechere u 21h igranka u diskoteci,u prizemlju hotela.E,tu wec ima shtoshta da se kaze.Koliko je samo lepih dechaka I devojchica medju drushtwom iz Valjeva koji su takodje odseli u istom hotelu.Druzenje,igra,smeh I shala do zore!Niko I ne pomishlja na spawanje.Ali neka.Nastavnici sa nama dochekuju “sitne sate”.

*Najteze je bilo ustajanje toga jutra.U praistorijskoj lokaciji lepenskog wira primeri ciwilizacije iz 1500.god.p.n.e.Teshko nam je ta pricha ulazila u glawu.

*Ziwnusmo malo na Srebrnom jez.Sama pomisao na hladnu wodu oswezawa nas posle burne noci.A jezero-zaista srebrno!!Svetluca powrshina srebrnim sjajem na jutarnjem suncu.

*Polazak za Rashku.Ponowo pesma,smeh I shala.Neka nowa snaga u nama,chini nam se swe bismo ispochetka.

*Obilazimo crkvu Pokajnicu,nema kajanja nizashta,swe nam je oproshteno,jer,mladosti se swe prashta.

*U kasnim wechernjim satima ulazimo u nash grad.Rashka nam nikad lepsha,a mi i srecni i tuzni.

ZAVRSILA SE NASA MATURSKA EKSKURZIJA,A PAMTICEMO JE,PAMTITI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

UCENICI VIII razreda

Interesantno
pozitivni glasovi: 6  |  negativni glasovi: 0

Napiši komentar:

Zoy (29)
OvA TRECA u prvom redu sa leve strane je slatka :-)