Karike.com je društvena mreža koja ti nudi priliku da komuniciraš sa svojim prijateljima, upoznaš nove ljude, saznaš šta drugi misle o tebi i postaneš zvezda! Za korišćenje sajta uloguj se ili registruj! Besplatno je...
goran0808 blog

kritike i pohvale blogova

neckam se vec odavno da li da napisem ovaj blog ili ne. jednostavno ima nekih stvari sto mi se ne svidjaju u blogovima. necemo o slikama iz kupatila i bukvalno porno snimcima.. vec samo o blogovima. pre neki dan je neko napisao kako vicevi ne bi trebali da se pisu u blogovima jer vic ne postoju u znacenju reci blog??? za mene su svi blogovi koji me oraspoloze ili rastuze uspeli blogovi!! poeziju bas nesto ne citam ovde. postujem talente koji svoje pesme ovde objavljuju, jer ipak treba ono sto su oni osetili i napisali da se baci na svetlost dana i na sud!! ali kada isti lik ili likusa sedne pa izbombarduje 20 svojih pesama! meni nije dobro onda iz inata ne citam ni jedan. (pre par godina cekajuci voz udjem u kafanu z stanice a voza nema pa nema ... i sede neki lik pored mene oce da mi plati pivo da bi me uhvatio za vrat i davio, ali ja nemajuci kud pustim ga,iz dosade, kad lik izvadi svesku pa mi poce da cita svoje pesme!! ej nisam mislio da ce na taj nacin da me polako ubija, ja sta cu kad sam poceo da jedem gov... uzmem i kasiku. cita on a ja klimam glavom ko konj na jaslama. da bi mi posle 10tak pesama rekao: vidis ja sam ko NJegos samo me ljudi nisu otkrili!!! a voza nema pa nema a on nastavi sa atentatom na mene!! jbg) toliko o piscima koje pozdravljam i sve cestitke na njihovim blogovima. ko oce da cita nek cita i ja procitam poneki. e sad kopi paste fazoni poezije!! ej ljudi pa kada kopirate napisite ime autora!! da bi ako se nekome svidi ta pesma mogao da nadje jos materijala ili otisao u knjizaru i kupio tu knjigu. lepo je napisati nesto o pesniku ili piscu koje ste kopirali.necu da pisem o ocenivanju, vecina ocena dolazi zato sto se nekome svidi slika autora!!! a sta je napisao niko i ne cita.inace na karikama najvise vremena provodim da procitam blogove, ne gledam slike pa da se odliucim da li cu da citam!! ima samo jedan lik koga ne zelim da citam nikako(imam misljenje da je neki sektas..) ali necemo sad o njemu. pozdravljam sve vas koji pisete blogove i vas koji cete poceti pisati pa ko voli neka cita a ko... ko ga jb.
izlazim da nadjem neku kafanu da popijem kafu i procitam dnevne novine a dan je ko stvoren za setnju pozz

Interesantno
pozitivni glasovi: 15  |  negativni glasovi: 0